1 Ocak 2017 Pazar

Yandex Konum Bulmuyor | Telefonumun GPS ve Navigasyonu çalışmıyor

Bulunduğumuz nokta konum bulma hatası giderme
Kısa süre önce benimde karşılaştığım bu sorunun çözümüne bu sayfadan ulaşabilirsiniz. Android telefonlar çok sık gelmeye başlayan Android yeni sürümleri ile beraber birçok sürümden desteğini çekti. Bunun sonucunda programların uyumsuz ve kararsız çalışmasından dolayı güncellemelerde hatalara rastlanmaya başlandı.

Yandex konum bulmama sorunu son güncelleme ile birlikte ortaya çıkmış olup ben sorunu şu şekilde aştım:
- Konum servisini açıyoruz.
- Sonra yandex yada herhangi navigasyon programını açıyoruz.
- Öncelikle 300 metre 200 metre alan için yaklaşım konum veriyor. Biz buna aldırış etmeden gitmek istediğimiz noktayı işaretleyelim.
- Sonrasında bulunduğumuz noktayı tespit etmesi gerekirken navigasyon gps açıkken bile bunda sorun yaşıyor.
- Gideceğimiz noktayı işaret ettikten sonra harita uygulamasını kapatmadan konum servisini kapatıyoruz sonra tekrar açıyoruz. Konumu işaretlemiş olduğumuz uygulamada bulunduğumuz noktayı tam olarak tespit ettiğini görebilirsiniz.


Ben kendi android 4.4 yüklü cihazımda sorunu bu şekilde aşabildim. Eğer hala sorununuz devam ediyorsa yorum kısmına yorum bırakabilirsiniz en kısa sürede geri dönüş sağlanacaktır.

5 yorum:

  1. benimki baştan beri hatasız çalışıyor zaten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel irem hanım sizin adınıza sevindim zira sorun çıkmaya başladıktan sonra bıktırıyor insanı

      Sil
  2. Faydalı bilgi için teşekkürler (:

    YanıtlaSil