5 Ağustos 2015 Çarşamba

Adsense adres doğrulama

Google adsense adres doğrulama
Google adsense adres doğrulama nedir? Öncelikle bununla başlamak gerekiyor. Google Adsense’e başvuru yaptınız, kabul edildikten sonra bilgilerinizi doldururken adres kısmına adresinizi yazdınız, ödeme eşiği olan 20.00 TL’ye ulaştıktan sonra Adsense Kullanıcı Paneli’nde “Ödeme eşiğine ulaştınız, adresinizi doğrulamadığınız için , kazanmaya devam edecek ama paranızı çekemeyeceksiniz. Ödeme alabilmek için adres doğrulamasını yapın” şeklinde bir uyarı alacaksınız. “Adres doğrula” dedikten sonra Adsense kayıt olurken girmiş olduğunuz adrese bir zarf gönderecektir. 4-5 haftada gönderilecek olan zarf içerisinde pin kodunuz bulunmaktadır. Bu pin ile adres doğrulama işlemini yapabilirsiniz.



Adsense adresimi yanlış yazmışım
4-5 hafta geçmesine rağmen hala pin gelmedi diyorsanız. Adresinizi yanlış yazma ihtimalinize karşı kontrol ediniz. Eğer adresinizi yanlış yazdıysanız ayarlardan güncelleyip yeniden Adsense Pin talebinde bulununuz.

Adsense adres doğrulama pini gelmezse ne olur?
Tüm ulaşım ve iletişim bilgilerinizi doğru girdiyseniz doğrulama pininiz tarafınıza posta yolu ile iletilecektir. Gelmezse Adsense Kontrol Paneli’nden adresinizi doğru yazdığınızı bir kez daha teyit ediniz. Doğru yazmanız ve haftalar geçmesine rağmen hala pin gelmediyse biraz daha sabrediniz. Adsense’den gönderilecek pin bekleme aşamasında sabır gerektirmektedir.

Google Adsense adres doğrulamazsam ne olur?
Google Adsense için adres doğrulamazsanız Adsense hesabınızda para birikmeye devam edecektir. Para birikmesine rağmen ödeme alamazsınız. Ödeme almak için mutlaka adres onay işleminin tamamlanması gerekir.

3 yorum:

  1. Bana pin gelmedi maalesef.... 2. kez istedim maalesef... hala gelmedi... Ptt ye de sordum kayıt yok... Bir istek hakkım kaldı.....

    YanıtlaSil
  2. Bana pin gelmedi maalesef.... 2. kez istedim maalesef... hala gelmedi... Ptt ye de sordum kayıt yok... Bir istek hakkım kaldı.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bekleyişiniz mutlu son ile sonlanmıştır. Yorumunuzu geç farkettim kusura bakmayın umarım pin kısmına rastgele değerler girip hesabınızı bloke etmemişsinizdir.

      Sil