21 Şubat 2015 Cumartesi

Starbucks Türk Bayrağını Kaldırdı. BOYKOT

Dünyanın en büyük kahve zincir markası Starbucks faaliyet gösterdiği ülkelerin tanıtımında yardımcı olan afişlerin ve bayrakların içerisinde bulunan Türk bayraklı materyalleri Amerika 'da yaşayan 'Ermeniler' in isteği üzerine kaldırdı. Üstelik kaldırmakla kalmayıp birde özür dilediler. 

"Ermenilerden Özür Dileriz"
Türk bayraklı balonların ve diğer Türk unsuru taşıyan materyallerin kaldırıldığını belirten Starbucks Ermeni müşterilerini rahatsız eden bu tür Türk öğelerine yer verdiği için özür diledi. Peki biz bu durum karşısında nasıl tutum sergileyeceğiz? Türk Bayrağı'ndan rahatsız olanlar kırılmasın diye yapılan bu çirkin hareket karşısında her zaman ki gibi sessiz kalacağız. Hrant öldüğünde Hrant olanlar bakalım bugün Türk olduklarını hatırlayabilecekler mi? 

Bugünden itibaren Starbucks'a adımımı dahi atmayacağıma şerefim ve namusum üzerine yemin ediyorum. Bizim varlığımızı kabul edemeyenler yarın varlığımıza son vermek isteyeceklerdir. Onların karına 1 kuruş dahi yatırımı kabullenemiyorum. 

Bu konu ile ilgili çeşitli kaynakların haberleri:

Donanım Haber (özellikle yorumları okuyun cehaletimizi görün)



5 yorum:

  1. Şöyle bir yorum gördüm

    "kimse okumamış ki. adamlar yöresel kıyafetiyle Türk posteri asmışlar tabii posterin üzerinde de Türk bayrağı var. Ermeniler de bunlar bizim yöresel kıyafetlerimiz diye şikayet etmiş, adamlar da bu posteri kaldırmışlar. Başlığı açan da başlığı kafasından atmış. Starbucks Türk şirketi değil, Los Angeles Konya'nın ilçesi değil, saçma sapan konuşmayın artık"
    Durum medyanın bize aktardığı şey doğru değil demek ki. Ben de kendi yöresel kıyafetlerimin olduğu bir görselde başka bayrak istemem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte sorunda bu noktada kaynaklanıyor. Yöresel kıyafetler benim diyen Ermenilere ne güzel de alın bu kıyafetler sizin diyebiliyoruz. O kıyafetler Ermeni yöresel kıyafetleri değil has anadolu kadını kıyafetleridir. Fotoğrafı görmeyenler için de şu linki önereyim;

      http://www.turkishactionalert.com/news/3972-kahve-devi-abddeki-ermeni-diasporasnn-yalanna-teslim-oldu.html

      Sil
  2. halada tıklım tıklım doluyor boykot çağrısına çokda uyan yok .
    ziyaretiniz için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimse keyfinden ödün vermiyor allah sonumuzu hayır etsin. inşallah o günler gelmez ama bu kadar vurdum duymaz bir gençlik yetişirken bir zaman gelecek keyif yapmamıza dahi izin verilmeyecek. "Bayrak kaldırılsın canım ne olacak alt tarafı sembol" diyenler de görecekler ablacım keyfimizin de refahımızın da bayrağın sağladığı istiklal ve egemenlikten kaynaklandığını.

      Bu konuda en güzel adamı Adana büyükşehir belediye Başkanı Hüseyin Sözlü atmış. Zabıtalara emir vermiş tüm starbucks lara Türk Bayrağı asılacak diye. Kendi değerlerimizi önce kendimiz yaşatmalıyızdan hareket ile alınmış bir karar tebrik ediyorum

      Sil
  3. Gezi olaylarından sonra o dükkanlara adım atmadım zaten:)

    YanıtlaSil