13 Kasım 2014 Perşembe

Kış geldi tatil bitti mi?

Kış Tatili
Ben tatil blogu yada fırsat blogu olmasam da gezmeyi seven ve monotonluktan nefret eden bir kişiliğe sahibim. Bu nedenle de hayatımda yapmadım dediğim şeyleri hergün azaltmak adına bir çok adım atarım.

Ben ilk tatille ilgili yazımı Bu tatil fırsatlarından kaçımızın haberi var?  başlığı ile yazmıştım. ilk tatil içerikli yazımın beğeni alması beni bir hayli mutlu etti tabi. Kış iyiden iyiye etkisini hissettirdiği şu zamanlarda da bir kış tatili planı neden olmasın dedim?

Kış tatili yerleri araştırmaya başladım hemen , kış tatili ne zaman yapılır en uygun zamanı yakalamak adına da birkaç araştırma yaptım. Eee sonuçta hem en güzel zamanda gitmek hem kış tatili denince akla gelen yerleri görmek hemde bu tatili en uyguna kapatmak benim gibi düşünen herkesin birinci isteğidir.
Yurtdışı fırsatları

Hedefi yüksek tutalım dedik kış tatili yurtdışı fırsatları kategorisinden başladım umduğum gibi bir tatil aramaya. Yurtdışı fırsatları her ne kadar fırsat adı altında olsa da tabiki bütçemizi aşar nitelikteydi. Bu yüzden yurtdışı fırsatlarını en azından kış tatili için bir köşeye bırakmamız gerekti. Kurban tatili geçti ne işin var yurtdışında şu zamana fırsat mı kalır dediğinizi duyar gibiyim ama geleneklerimizi de bir köşeye bırakmak içimizden gelmedi.

Kış tatili ne zaman uygun olur?
Yaz tatili nasıl yazın en sıcak olduğu dönemlerde en pahalı zamanını geçiriyorsa , bu durum kışında en soğuk olduğu dönemi için geçerli. Özellikle kar yağdıktan sonra kayak merkezlerinin gecelik fiyatlarında patlama yaşanıyor.

Kapadokya - Uludağ - Balkanlar
Tespit ettiğim birkaç yerin fiyatlarını sizlerle paylaşmak istiyorum:

1 Gece Kapadokya 199 TL
3 Gece Kapadokya 329 TL
1 Gece Uludağ        229 TL
2 Gece Balkanlar    321 TL

Bu uygun fiyatlı alternatifleri yazdım alt alta ve yılbaşında 3 Gece Kapadokya'ya karar verdim.

Balon gezisi ile süsleyeceğim Kapadokya'yı bir süredir görmek istiyordum bugüne nasipmiş.

0 yorum to “Kış geldi tatil bitti mi?”

Yorum Gönder