20 Ağustos 2014 Çarşamba

Ne İzlemeli: Under The Dome

Ne izlemeli kategorime yine güzel bir dizi eklemenin sevincini yaşıyorum. Artık Ne izlemeli kategorime kaçıncı dizi/film eklediğimi bilmiyorum. Ne izlemeli listesinin çoğalması beni ayrıca mutlu ediyor. Ne izlemeli kategorimde yine bir yabancı diziye yer verdim. Under the dome yani kubbenin altında. Geçen yaz ayında başlayan bu diziyi 5 dakikada izlemeye başlayacaksınız. Neden mi? O zaman test edelim. Hemen şimdi Under the dome 1.sezon 1.bölüm yazınız ve çıkan sitelerden birine rastgele girip diziyi izlemeye başlayınız. 5 dakika sonra meraklanmaya ve acaba ne olacak demeye başlayacaksınız. Filmde aksiyon , macera , gerilim hepsi var. Gerilim var dedim diye korku filmi fobisi olan kişiler hemen ön yargı ile yaklaşmasınlar. Çünkü; gerilimi siz kendi içinizde yaşıyorsunuz asla kişiyi etkileyecek sahneler bulunmamaktadır. Yukarıda söylediğimi yerine getirip 5 dakika diziyi izleyenler şuan izlemeye zaten devam ediyorlar. Yazının bundan sonrasını hala izlemeye başlamayanlar için devam ettiriyorum. Sizleri daha fazla sıkmadan dizinin tanıtımına başlıyorum. 


Haziran 2013'te yayınlanmaya başlayan dizi Haziran 2014 itibari ile 2.sezonuna başladı. Stephan King'in eserinden uyarlama olan dizi 1000 sayfalık esere hayat veriyor. 25 yıllık bir emeğin sonucu olan Under The Dome ekranlarınıza geliyor.

Dizinin başrol oyuncusu Mike Vogel'ın dizideki lakabını duyduğunuzda şaşırabilirsiniz. Dizideki ismi Dale Barbara olan Vogel kasabaya gelmesi ile esrarengiz olaylar başlıyor. Kasaba dünyadan ayrı bir medeniyet haline geliyor. İyi ile kötünün ayrılacağı dizi uzun soluklu bir yapım olacak.

Su artık daha değerli. Yağmur bile kubbenin altında oluşması gerekecek. Kasaba kutuplara ayrılıyor. Polis biriminin yetersiz kaldığı yerde kötülük kol gezerken kahramanlarımız gün geçtikçe esrarengiz olayların merkezine oturmaya başlıyor.

Esrarengiz olaylar ve kötülüklerin yanında da aşk olmasa olur mu? Rachelle Lefevre aşkın başladı yerde Mike Vogel'i bekliyor olacak. Olaylar tam çözülüyor derken kubbenin merkezi ortaya çıkacak. 


Tür: Gizem , Bilim Kurgu
Yapım: ABD (2013)

 Diğer dizi/film önerilerine aşağıda bulunan " Benzer Yazılar " kısmından ulaşabilirsiniz.

0 yorum to “Ne İzlemeli: Under The Dome”

Yorum Gönder