8 Haziran 2014 Pazar

Windows 8 Windows 7 Sınırlı İnternet Bağlantısı Yok Hatası

internet yok sınırlı bağlantı hatası
Bu yazıda aşağıdaki sorularınıza yanıt bulacaksınız:

İnternet sınırlı bağlantı hatası almaktayım nasıl düzeltebilirim?
İnternetim sınırlı bağlantı yok yazıyor?
İnternetim her 5 dakikada 10 dakikada bir kesiliyor nasıl düzeltebilirim?
İnternetim her 5 dakikada 10 dakikada bir sınırlı bağlantı internet yok hatası veriyor nasıl düzeltebilirim?

Bu liste uzar gider , ben sizi çok sıkmadan yazıma başlamak istiyorum. Geçenlerde bir arkadaşımın yanına gittim. Film izlerken sürekli olarak internet bağlantısı yok hatası aldık. Haliyle 2 saatlik filmi sabahtan akşama kadar zor izledik. Sonrasında internette ufak bir araştırma yaptık " cmd " yi açtık ekranda yazanları yazdık. Sonra bilgisayarı yeniden başlattık. Ama sorunumuza çözüm olmadı internet tekrar tekrar gitmeye devam etti. Türk'ün aklı yine çalışmıştı. Bozulan kumandayı koltuğa vura vura çalıştıran biz internet bağlantısını geri getiremeyecek miydik? Tabiki elimizden kaçamadı.

Birkaç yöntemle internet bağlantınızı normale çevirebilirsiniz:

1.Yöntem: Modem fişini çekin 10 dakika bekleyin. 10 dakika sonra fişi takın. Modem üzerindeki ışıkların yandığından emin olun. Bilgisayarınızı yeniden başlatın. Düzelmediyse 2.Yöntem'e geçiniz.

2.Yöntem: 2.Yöntem internet bağlantısı yok hatası resimli olarak anlatılmıştır.

0 yorum to “Windows 8 Windows 7 Sınırlı İnternet Bağlantısı Yok Hatası”

Yorum Gönder