25 Mart 2014 Salı

İş Günüm 4: İlk Ödeme

İşe başlayalı bugün 52 gün oldu. 10 gündür malesef sayfa ile ilgilenemedim. Bu yazım ilk ödeme almaya kadar başımdan geçenlerle ilgili olacaktır. İlk iş tecrübeme bu içerik yazarlığı ile eriştiğimi İş Günüm -1 'de anlatmıştım.
secici yazar iş günüm
İşe başlayalı 52 gün olmuş daha yeni mi ödeme aldın diye soracak olursanız ödemeyi 12 gün önce aldım yazımı yazmak ancak bugüne nasip oldu. 40.gün aldım ödememi çünkü 1 ayda işi tamamlayıp teslim etmeme rağmen ödemede bir karışıklık olmuş. Benimle beraber 12 kişi çalıştığı için karışıklık olmuş. 30.gün teslim ettikten sonra 10 gün boyuncu hiç ses çıkartmadım. Para talebinde bulunmadım. 10.günün başında okula giderken içim içimi yedi ve dedim ki kendi kendime. Yaz ne olursa olsun yaz. İçin içini yiyeceğine yaz kurtul dedim ve yazdım. Genel Müdürüm o kadar kibar bir insan ki beni şaşırtmadı ve yine aynı kibarlıkla cevap verdi. Bir karışıklığın olduğunu izah etti. Hesap numaramı teslim ettim ve ertesi gün bir mail daha geldi. Mail 'de paranın yattığı yazıyordu. İlk kazandığım parayı ertesi gün çektim ve yeni içeriklerin talebinde bulundum. 

Bu şekilde ödemelerde sıkıntı yaşamadan hoş bir şekilde çalışmak dileğindeyim umarım ben ve bu dilekte olan herkesin dilekleri kabul olur. Hepinize hayırlı günler.


0 yorum to “İş Günüm 4: İlk Ödeme”

Yorum Gönder