9 Şubat 2014 Pazar

İş Günüm -2

Bugün işe başlamın neredeyse birinci haftası oldu. İlk haftam verilen işin en iyi şekilde yapılma şartlarını öğrendim. Bilgiliyim sandığım konunun aslında daha da incelikleri varmış. İçerik yazarlığının zorluğu olmasada çalıştığım kişi çok titiz birisi bu yüzden herşeyin en ince detayına kadar dikkat ediyor.

Bu iş anlamında beni zorlasada aslında benim için bulunmaz bir nimet. Yaşım genç olduğu için eğitim sürecinden geçiriliyorum. Üstelik bunun karşılığında layığı ile yaptığım iş içinde para kazanıyorum. Hem eğitim ücretsiz bir hal almış oluyor. Hemde karşılığını maddi anlamda kazanmış oluyorum.

İçerik yazarlığında temel nokta ilgi göstermek. Araştırmacı olmak ve Türkçeyi düzgün kullanabilmektir. Sizden istenen bir konuda yazı yazmanız için o konu hakkında geniş bilgiye sahip olmalısınız. Siz ne kadar geniş bilgiye sahip olup Türkçe'yi ne kadar düzgün kullanırsanız okuyucununda o kadar dikkatini çekersiniz.

Freelance içerik editörlüğü işine emin adımlarla devam ediyorum. Birlikte çalıştığım kişi yani genel müdürüm gerçekten çok anlayışlı birisi . Ben üniversite öğrencisi olduğumdan önceliğimi derslere vermeme izin veriyor ve verdiği işlerde esneklik sağlıyor. Bende bunun karşılığında verdiği iş sonrasında bir gün veriyorum o gün yetişeceğine dair söz veriyorum. Sözümü tutup güvenilir çalışan kimiliğimi kazanınca sanıyorum herşey daha kolay olacaktır.

Ben secici yazar. İçerik yazarlığında 1.Haftam. Tecrübelerimi ve işin zorluğunu siz değerli okuyucularımla paylaşmaya devam edeceğim. Bana seciciyazar@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.

0 yorum to “İş Günüm -2”

Yorum Gönder