2 Şubat 2014 Pazar

Benim Hikayem-1

Kişisel blogumu açtıktan sonra tercihen ismimi açıklamayı , cinsiyetimi bilmenizi istemedim. Çünkü; kalemimde bir cinsiyet sezmenizi istemedim. Benim bir kimliğe bürünmemin yazılarımı zedeleyeceğini düşündüm. Beni tanımadığınız için de belki sizin için yapmacık yada inandırıcılıktan yoksun bir kişilik olacaktım. Kim bilebilir ki...

Bugün "benim hikayem" adlı yazımın 1.bölümüne başlamanın mutluluğunu yaşıyorum. Benim kim olduğumu bilmenizi istememiştim. Ama benim kişisel blog serüvenime başlayana kadar hangi yollardan geçtiğimi , hangi zorluklarla karşılaştığımı , bu zorlukları nasıl aştığımı , beni bu işe teşvik eden heveslendiren kişinin kim olduğunu bilin istiyorum. Yazıma başlarken 1. bölümümün yalnızca giriş tarzında olmasını istiyorum. Sizleri sıkmadan umarım uzun soluklu bir yazı yazmayı başarabilirim.

Gelelim Bu İşe Nasıl Başladım
Sene 2006 site kurma merakım o yıllarda başladı. O senelerde "bedava site kur" , "kolay site yapımı" şeklinde aratmalardan tr.gg uzantılı siteler yapıyordum. Biliyorsunuz çoğunlukla tasarım içerikli sitelerdir bunlar ekstra bir maharete de gerektirmez. Derken yıl oldu 2007 sonrasında blogger ile karşılaştım.Tabi blogger o zamanlar eski teması ile , yani şimdiki modern görüntüsünden çok uzaklarda. Sayfanın sağında solunda mini slaytlar youtube'den alınmış videolar ve süper büyük bir kapak resmi.Sözde sınıfın sayfasını yapmıştım işte. Geçenlerde adresini hatırladım bakayım dedim hala duruyor mu sitem diye ama malesef yayından kaldırmışlar.

2006-2008 yılları arasında sitecilik işine fena kafayı takmıştım. Çalıştım çabaladım ama istediğim gibi birşeyler elde edemedim. Kendimi de geliştiremiyordum. Olduğum yerde sayıyordum sürekli aynı tarz projeler sıkmıştı beni. Bende bırakış o bırakış taa ki ocak 2013'te üniversitede aynı masada yemek yerken yaptığımız bir muhabbete kadar.

Umarım sizi sıkmamışımdır. Yazıma değer gösterip okuma sabrını gösterdiğiniz için teşekkür ederim. Devamı olan "Benim Hikayem-2" buraya tıklayarak okuyabilirsiniz.

0 yorum to “Benim Hikayem-1”

Yorum Gönder