10 Ocak 2014 Cuma

İnternetten Para Kazanma Yolları Nelerdir?

İnternetten para kazanmak hayaline sahip öyle devasa bir kitle oluştu ki. Bu hayale sahip kişilerde genellikle internet sektörüne yeni adım atan kişiler oluyor. Yeni site açan yada yeni blog açan kişilerin yaptıkları ilk şey eminim ki öncelikle adsense başvurmak ve 2 gün sonra red cevabı geldiğinde aslında bu işin çokta kolay olmadığını anlamaktır.

Adsense red ettikten sonra daha da hırslanan kullanıcımız internetten reklam ortaklığı programlarını aratmaya başlar ve karşısına genellikle şu şirketler çıkar. "hepsiburada.com" , "gittigidiyor.com" ,  "reklamagacı.com" gibi bir çok site çıkar. Aslında bilinmelidir ki hepsi blog yazarını küstürecek platformlardır. Çünkü kısa sürede para kazanmak kolay olsaydı kimse esnaf olmaz herkes bacak bacak üstüne atar internete girer bir blog açar ve para kazanmaya başlardı. İş elbette bu kadar kolay olmadığı gibi bu kadar da imkansız değildir.

Benim keşfettiğim en elit reklam ortaklığı programı elbetteki Adsense'dir. Önceden kolaylıkla girilebilen Adsense kazanç platformuna girmek artık o kadar da kolay değil. Adsense devasa bir aile oldu ve ailesine bir yabancının girmesi için çok sert koşullar istiyor. 

Eğer defalarca uğraşmamıza rağmen Adsense bizi kabul etmediyse ikinci şans vereceğiniz site Zanox olmalıdır. Zanox sizin adınıza bir çok şirket ile zaten anlaşmıştır siz o sitelere başvuru yaptıktan sonra koşullarını kabul etmiş olursunuz. Bu yüzden komisyon koşulları size uyan bir program seçmeye özen gösteriniz. Örneğin ben zanox'tan uzunca bir süre Markafoni'den para kazandım. Markafoni 'nin komisyonu koşulu gayet uygundu. Adamların istediği markafoni ye üye kazandırmanız ve her kazandırdığını üye başına size 1,7 tl ücret ödüyorlardı. Ne yazıkki markafoni zanox'tan çekildi benimde en büyük gelir programım ellerimin arasındna kayıp gitmiş oldu.
Öneri; Pembe Panjur'a başvurmayınız. üye başı 1 tl ödeme yapacaklarını söylemelerine rağmen bir kaç üye denememin hiçbirinde de herhangi bir ücreti ödemediler.

Hepsiburada.com reklam ortaklığı nasıl? Tavsiye eder misiniz?
Hepsiburada.com gibi siteler satış odaklı sitelerdir. Ama kendilerine ait bir reklam ortaklığı programıda vardı malesef bunu sonlandırdılar. Malesef diyorum çünkü hepsiburada reklamına tek tık 4 ile 7 kuruş arası değerdeydi. Örneğin ayda 10.000 tık alan bir siteniz varsa , bunun hepsinin size destek amacı ile hepsiburada reklamına 1 kez tıkladığını düşünürsek 10.000*4 kuruştan ayda 400TL para kazanmış olacaktınız. Reklam ortaklığı programı kapatıldığı için bize üzgünüz.

Wordego
Wordego adlı kazanç ortaklığı programı ile yeni tanıştım. Sayfa girişindeki karşılama ekranı bana etkileyici geldi. Güvenilir gibi duruyor ama kazandırma potansiyeli hakkında bir bilgim bulunmamaktadır.

1 yorum:

  1. Merhabalar faydali bir blogunuz ar takibe aliyorum umarim benim bloguma da gelirsiniz..
    http://kapsonunkalemi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil