18 Ocak 2014 Cumartesi

Görme Engelliler ve İşitme Engelliler İçin Büyük Adım

Bilgisayar Mühendisliği okuduğum için günümün hemen hemen 8 saati bilgisayar başında geçiyor. Bölümümle ilgili konulardan sıkılmıştım ve farklı birşey yapmak istedim. Bilgisayar Mühendisi öğrencisinin ne kadar farklı aktivitesi olabilirse artık. . .

O kadar yoğun bir programa o kadar yorucu bir ders temposuna sahibiz ki insan kendisini bir yerlere atmak istiyor. Benimkisi öyle birşey elbet değildi. Nitekim final haftasında bunu yapacak imkana sahip değilim. Ben sadece masumca bilgisayarımdan star tv'nin canlı yayın kısmına girmiştim. Sol üstte gördüğüm işaret beni öylesine sevindirdi ki...

Görme ve işitme engelliler için muhteşem uygulama desem sanırım abartmış olmam.

Solda gördüğünüz resimdeki işarete tıkladığımızda ; hazırlanan dizinin yada filmin görme ve işitme engellilerine yardımcı olacak versiyonu ile karşılaşıyoruz.

Görme engelli kardeşimiz için seslendirme yapan kişi o kadar tok bir sese sahip ki...
Bu uygulamaların daha da gelişmesi ve hatta sadece internette değil de normal kanallarda da böyle uygulamaların geliştirilmesi dileği ile.

0 yorum to “Görme Engelliler ve İşitme Engelliler İçin Büyük Adım”

Yorum Gönder